Metoda Projektu cz. 2

Kod produktu: EX2140

Wyprzedaż
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 499,00 PLN
Cena przed wyprzedażą: 499,00 PLN
Cena: 490,00 PLN Cena brutto zawiera 23% podatku VAT
/ szt

Opis produktu:

Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej – część II – zawiera 4 projekty tematyczne przeznaczone dla klasy 2 szkoły podstawowej. W jej skład wchodzą:
• plansze interaktywne, zawierające różne typy ćwiczeń przeznaczone na tablicę interaktywną np. krzyżówki, quizy, połącz w pary, itd. Druga część programu zawiera:
? 4 tematy wiodące – związane z obudową dydaktyczną,
? 20 interakcji – różnorodnych ćwiczeń wspierających naukę i zapamiętywanie,
? 12 filmów edukacyjnych - wprowadzających w tematy wiodące każdej części,
? 4 ćwiczenia do nauki języka angielskiego.
• obudowa dydaktyczna zawiera:
? 33 karty pracy dla uczniów,
? 33 scenariusze zajęć i zabaw dla nauczycieli,
• program nauczania, zawierający opis sposobów obserwacji dziecka pod kątem osiąganych przez nie umiejętności, przewidzianych podstawą programową,
• diagnozę uczniów, pozwala na ocenę kompetencji ucznia w środowisku edukacyjnym, bez sztucznego wyodrębniania procesu oceniania.
W części drugiej Metody Projektu uczniowie kontynuują interaktywną podróż przez wybrane obszary tematyczne. Udamy się do świata lasu i zwierząt leśnych. Uczniowie dowiedzą się więcej o funkcji lasu i dzięki interakcjom oraz kartom pracy nauczą się, jak poprawnie zachowywać się w domu zwierząt i roślin. Kolejne tematy recykling i żywioły - skupiają uwagę dziecka na świecie zewnętrznym. Celem jest nie tylko inspirowanie i zachęcanie do poznawania świata poprzez filmy i interakcje, ale także budowanie poczucia odpowiedzialności u dzieci za własne otoczenie. Czwartym tematem tej części jest uczenie się. Potencjał ludzkiego mózgu jest gigantyczny i tylko od nas samych zależy, jak bardzo wytrenujemy szare komórki – tych i wielu innych ciekawostek uczniowie dowiedzą się dzięki filmom i ćwiczeniom zawartym w programie multimedialnym. Uczniowie opanują też słówka tematyczne w języku angielskim oraz ich wymowę.
Konstrukcja programu multimedialnego i obudowa dydaktyczna uwzględniają pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Polecenia są czytane przez lektora, a grafiki są atrakcyjne i stonowane, dzięki czemu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest efektywne i ciekawe dla całej klasy. Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki czemu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę.
Obsługa programu jest intuicyjna. Przypomina poruszanie się po stronach www. Wszystkie elementy zaprojektowane są tak, aby ułatwić nauczycielowi pracę. Elementy aktywne w grach są zawsze na wysokości dostępnej dla dziecka – nie wymagają pomocy ze strony nauczyciela. Grafiki i interakcje przedstawiają rzeczywiste obrazy - do minimum ograniczone są nierealistyczne animacje. Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe.
„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej”:
• łączy zabawę i naukę wykorzystując elementy grywalizacji,
• wspomaga nabywanie kompetencji kluczowych przez uczniów,
• łączy świat realny z ćwiczeniami i zadaniami na tablicy interaktywnej,
• rozwija umiejętności i uzdolnienia uczniów,
• wspomaga realizację Podstawy Programowej w zakresie TIK,
• kształtuje nawyk powtarzania i utrwalania wiedzy,
• wspiera uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i ucznia zdolnego,
• zawiera różnorodne ćwiczenia dostosowane dla dzieci w wieku 6 i 7 lat.
„Metoda projektu w edukacji wczesnoszkolnej” poprzez różnorodne ćwiczenia i interakcje, a także bogatą obudowę dydaktyczną pozwala swobodnie realizować założenia podstawy programowej, w tym:
• edukacji polonistycznej,
• edukacji muzycznej,
• edukacji społecznej,
• edukacji plastycznej,
• edukacji przyrodniczej,
• edukacji matematycznej,
• edukacji zdrowotnej,
• zajęć komputerowych,
• zajęć technicznych,
• wychowania fizycznego.
CECHY SZCZEGÓLNE:
• DOWOLNOŚĆ NOŚNIKA MULTIMEDIALNEGO – program dedykowany jest na tablicę interaktywną, doskonale sprawdzi się także na komputerze, tablecie.
• WYKORZYSTANIE W RÓŻNYCH WARUNKACH – w domu, w szkole, podczas wycieczek szkolnych.
• INTERNET – jeśli w Twojej szkole jest słaby Internet, nie jest to już problemem. „Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” działa online i offline – zgraj potrzebne materiały na pendrive dołączony do zestawu i korzystaj bez konieczności połączenia z siecią.
• PLATFORMA DYSTRYBUCYJNA – pozwala na łatwe i szybkie pobieranie nowych aktualizacji lub korzystania w wersji online.
• INTUICYJNOŚĆ - produkt jest intuicyjny i przyjazny w obsłudze dla nauczyciela. Proste użytkowanie bez instrukcji obsługi.
Licencja na placówkę - Bez względu na liczbę nauczycieli, uczniów czy dostępnego sprzętu. Kupując jedną licencję, każdy może korzystać z oprogramowania.
Nośnik - USB/link - produkt zawiera pusty pendrive wraz z instrukcją pobrania programu za pośrednictwem przesłanego linka)
Licencja - ważna 1 rok. Po upływie roku istnieje możliwość wykupienia licencji na kolejny rok: Metoda Projektu pakiet - wznowienie 1 rok.
Wypróbuj wersję demonstracyjną naszych programów:
- Metoda Projektu. Edukacja Wczesnoszkolna: http://www.eduexpert.eu/demo/mp-0-demo-nowaszkola/
- Metoda Projektu. Edukacja Przedszkolna: http://www.eduexpert.eu/demo/mp-1-demo-nowaszkola/

Waga: 0.21 Kg

Polecamy także

Newsletter

zapisanie się jest równoznaczne z akceptacją polityki prywatnościprzetwarzania danych osobowych

Dbamy o Twoją prywatność

Ta witryna korzysta z plików cookies w celach marketingowych i statystycznych, a także, by działać bezpiecznie i optymalnie dla użytkownika. Więcej informacji znajdziesz tutaj

Dbamy o Twoje dane osobowe

Informujemy, że administratorem danych osobowych Klienta przekazanych przy rejestracji konta lub złożeniu zamówienia (w tym: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres dostawy) jest firma Nowa Szkoła Sp. z o.o., z siedzibą w Łodzi przy ul. POW 25. Więcej informacji znajdziesz tutaj

Wszelkie prawa zastrzeżone © Polityka prywatności ® Klauzula RODOPolityka cookies